Δευτέρα 16 Οκτωβρίου 2017

Διαφημιστικά Φυλλάδια-Επαγγελματικό σχέδιο φυλλαδίου

Ένα επαγγελματικό διαφημιστικό φυλλάδιο πρέπει να τηρεί ορισμένες προδιαγραφές, τις οποίες μπορείτε να ακολουθήσετε κι εσείς αν το φτιάξετε μόνοι σας. Αν πρόκειται να δημιουργήσετε αναδιπλούμενο διαφημιστικό φυλλάδιο, πρέπει να έχει μια εμπρόσθια όψη, η οποία είναι το πρώτο πράγμα που θα δει ο υποψήφιος πελάτης. Η εμπρόσθια όψη πρέπει να ικανοποιεί αισθητικά το μάτι. Λειτουργεί ως πρόσκληση για το κοινό και σκοπός της είναι να του προσελκύσει την προσοχή ώστε να διαβάσει το φυλλάδιο. Οι πληροφορίες που περιέχονται στην εμπρόσθια όψη του διαφημιστικού φυλλαδίου πρέπει να είναι περιορισμένες. Μπορείτε να βάλετε μια ελκυστική εικόνα μαζί με λίγες πληροφορίες για την επιχείρηση σας. Μπορείτε επίσης να περιορίσετε τις πληροφορίες στο όνομα της επιχείρησης και να συμπεριλάβετε τις υπόλοιπες στο εσωτερικό του αναδιπλούμενου διαφημιστικού φυλλαδίου.

Αν αποφασίσετε να κάνετε αναδιπλούμενο διαφημιστικό φυλλάδιο, μπορείτε επίσης να χρησιμοποιήσετε την οπίσθια όψη για πληροφορίες. Οι πληροφορίες στην οπίσθια όψη πρέπει να είναι περιορισμένες. Ουσιαστικά, οι σημαντικές πληροφορίες πρέπει να βρίσκονται στο εσωτερικό του διαφημιστικού φυλλαδίου. Το αναδιπλούμενο διαφημιστικό φυλλάδιο είναι σαν ένα βιβλίο. Το κυρίως κείμενο βρίσκεται στη μέση, η εμπρόσθια όψη λειτουργεί ως η σελίδα με τον τίτλο και η οπίσθια όψη είναι το μέρος όπου αναγράφονται τα στοιχεία του τυπογραφείου. Οι βασικές πληροφορίες δεν πρέπει να μπαίνουν στο πίσω μέρος του διαφημιστικού φυλλαδίου γιατί οι αναγνώστες πολλές φορές δεν τις διαβάζουν.

Δεν υπάρχουν σχόλια: